Пошук по блогу

четвер, 16 листопада 2017 р.

Листівка "Beauty" - натхнення від Ліни Bolinka.

Привіт наші дорогі Росиночки!)

З вами сьогодні я, Ліна Bolinka, і я хочу показати вам та надихнути своєю новою листівочкою з неймовірної колекції паперу "Emotion&Romance". Ця колекція мене полонила, її акварельні принти такі ніжні, невагомі та романтичні!
Тож запрошую глянути на мою листівочку:




Чіпборд метелик з колекції "Floral Poem" я покрила золотим ембоссингом, квітку зробила з паперу колекції "Emotion&Romance" за допомогою наших дирокольчиків та покрила розведеною водою золотою акриловою фарбою


Також використала наший трафарет та нанесла з його допомогою рослинний фон




На завершення роботи зробила бризки золотого та персикового кольору акриловими фарбами


Надіюсь, що моя листівка вам сподобалась та додала романтичного настрою)
З вами була Ліна Bolinka





Немає коментарів:

Дописати коментар