Пошук по блогу

суботу, 4 листопада 2017 р.

Скринька "Модерн". Натхнення від Інни Луппи.

Добридень, мої дорогенькі!
На мій погляд всі дівчата люблять скриньки, де можна зберігати свої дівочі секретики та коштовності.
І я не виключення: я обожнюю скриньки! А ще -  дуже люблю їх декорувати. 
На щастя, у  ROSA TALENT є з чого вибрати!
Я не полінилася і порахувала. 22 різновида! З замками і без, на завісах та без них, з дерева та МДФ, з перетинками, квадратні, прямокутні, різних розмірів.
Вау!
Я обрала продовгувату прямокутну скриньку на 3 відділення. Цікава форма, незвична.
Одразу примітила підходящу серветку, та трафарет.
Так склався загальний вигляд та стиль.

Скринька "Модерн"

 

На мій погляд головною в цій роботі є фарба.
Фарба, яка пов'язує візерунок на боковинах з малюнком серветки.
 
Яка додає рельєфу яскравості та виразності.
 Фарба, яка створює контраст між зовнішнім оформленням та внутрішнім.
 А якщо це акрилова фарба, яка легко наноситься, швидко висихає, чудово змішується, утворюючи нові відтінки - працювати з нею одне задоволення!

Дякую, що завітали!





Немає коментарів:

Дописати коментар