Пошук по блогу

понеділок, 6 листопада 2017 р.

Новорічні прикраси з фетру. Натхнення від Ліна Bolinka.

Всім привіт!
З вами сьогодні Ліна Bolinka і я вже готуюсь до Нового року) Дуже люблю фетр, а в ROSA TALENT він такий особливий: м'якенький, теплий, затишний, ніжний на дотик, різноманітний кольорами. З нього я пошила новорічні прикраси. Зупинилась на ніжній кольоровій гамі. Свої підвісочки я розшила нитками та бісером, а також додала перлинки, кришталики та шеббі стрічки) 
Ой, як же хочеться свята! А яке ж задоволення мені приносить підготовка до нього!

А тепер запрошую поглянути на мої підвіски:











Надіюсь я вам додала натхнення до новорічних свят!
А також бажаю багато приємностей!
З вами була Ліна Bolinka)



2 коментарі:

  1. Ой, Ліна, клас!
    Я теж хотіла прикраси з фетру зробити, а ти випередила))))))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую,Настюш! Обов"язково зроби! Хочеться і на твою красу помилуватись)

    ВідповістиВидалити