Пошук по блогу

вівторок, 8 травня 2018 р.

Знайомство з оновленою колекцією "Магія троянд". Матусина скарбничка від Тисевич Насті.

Привіт, друзі!

Сьогодні з вами Тисевич Анастасія. І я хочу вас познайомити з чудовою колекцією паперу від
ROSA TALENT "Магія троянд".
До недавнього часу ця колекція була в глянцевому варіанті, але  ROSA пішла на зустріч нам - скраперам та оновила її, відтепер це повноцінний матовий скрап-папір щільністю 200 г/м, формату А4.
Ось, що в мене вийшло з цієї квіткової краси.



Як тільки цей папір потрапив до моїх рук і я почала вирізати ці малесенькі трояндові букетики та бутони, в моїй уяві з'явився образ роботи.
Це - велика коробочка, що має два відділення. 







В одному відділенні ховаються маленькі коробочки - "Матусина скарбничка".



Ще ця колекція доповнена чіпбордовими висічками.




А в іншому відділенні ховається невеличкий фотоальбом. Всередині його чисті білі аркуші, якраз на одну фото 10*15 см.



При оздобленні цієї скарбнички я додала красивого ажурного фонового чіпборду, який заембосила білою пудрою, мікробісеру двох кольорів та інших топінгів.
Скажу чесно - я в захваті від цього паперу! Ці милі трояндочки дуже добре поєднуються з фоновими листами елегантних кольорів та патернів.
А на сьогодні в мене все)
Дякую, що завітали до нас!
До наступних зустрічей!



1 коментар:

  1. Настя, дуже вдало тканина підібрана до паперу. Будиночки доповнюють роботу і по темі, і по кольорах також. Сподобалось, що в окремому відділенні є фотоальбом. Вирізалки з колекції "Магія троянд" дрібні такі, але в результаті дуже гарно виглядають в роботі.

    ВідповістиВидалити